هر آنچه در مورد کاشت ناخن باید بدانید!

اگر بیماری عفونی و قارچی دارید از کاشتن ناخن منصرف شوید چون بیماری شما را شدیدتر می‌کند. یکی از خوبی‌های کاشت ناخن ترک عادت بد ناخن جویدن است. از عوارض شایع کاشت ناخن از جمله بیماری‌های قارچی و ویروسی می‌تواند باشد به علت نرسیدن اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن، همچنین تغییر رنگ و رشد کم ناخن از مشکلات کاشت ناخن است.

تنها در مواردی که ناخن‌ها دارای عیب هستند و ظاهر زیبایی ندارند می‌توان بصورت مقطعی بعد از جواب نگرفتن از روش‌های دیگر، به کاشت ناخن پرداخت. اما این نکته نیز بسیار مهم است که کاشت ناخن را در سالن زیبایی معتبر و بهداشتی با کادری با تجربه و آموزش دیده انجام داد. همچنین اطمینان پیدا کرد مواد استفاده در کاشت ناخن موادی اصل و با کیفیت باشند. آمیتیس سالن - مهلا اسماعیلی با بهترین مواد و افرادی آموزش دیده در زمینه‌ی خدمات کاشت ناخن در خدمت بانوان عزیز است.

انواع خدمات کاشت ناخن به شرح زیر است:

کاشت پودری،  کاشت ژله‌ای،  کاشت قالبی، کاشت فیبر،  کاشت دیپینگ، کاشت سیلک، کاشت میکس، کاشت فرنچ و کاشت مرمریت.

1- کاشت ناخن پودری

بهترین نوع کاشت ناخن از لحاظ زیبایی و مقاومت که دارای رتبه بالا است، کاشت ناخن پودری است، به دلیل زمان بالا در کاشت این نوع ناخن و سوهان کاری دقیق بعد از کاشت به افراد دارای وقت و حوصله بالا توصیه می‌شود. ابتدا تیپ موردنظر (ناخن مصنوعی) چسبیده می‌شود تا هر اندازه که مدنظر است کوتاه می‌شود و از ضدقارچ و سپس از مواد کاشت روی ناخن استفاده می‌شود بعد از آن دست داخل یووی قرار می‌گیرد.

2- کاشت ناخن ژله‌ای

افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند می‌توانند از این روش به علت بد طعم بودن مواد آن از آن استفاده کنند تا ترک عادت کنند کسانی که پوست آنها به این مواد واکنش نشان می‌دهد باید سریع این کاشت را جدا کنند. روش انجام این کاشت مانند کاشت پودری است فقط مواد آنها با هم فرق دارند، مواد ژله‌ای را آماده از بازار می‌توان خریداری کرد.

3- کاشت ناخن قالبی

بی کیفیت ترین کاشت ناخن شناخته شده کاشت ناخن قالبی است زیرا در برابر روش‌های دیگر ماندگاریش کمتر و مواد بیشتری برای کاشت ناخن استفاده می‌شود، برای افرادی که ناخن‌های یک شکلی و پراکنده‌ای دارند مناسب است. اگر می‌خواهید کاشت ناخن یکدستی داشته باشید باید ناخن‌های هر دو دست یک شکل باشند. بعد از زدن ضدقارچ روی ناخن‌های طبیعی مواد را روی ناخن مصنوعی می‌ریزند و ناخن مصنوعی را روی ناخن طبیعی می‌گذارند تا چسبیده شود و بعد ناخن مصنوعی را جدا می‌کنند چون نیاز به سوهان کشی ندارد.

4- کاشت فیبر گیاهی

مواد این کاشت ناخن فیبر مثل مواد ژل است با این تفاوت که بجای استفاده از تیپ از ریشه گیاه روی ناخن استفاده می‌شود. مراحل گذاشتن مواد مانند سایر کاشت‌های دیگر است.

5- کاشت دیپینگ

نوعی از کاشت که در آن از قلم استفاده نمی‌شود و برای انجام کار تنها از پودر و پرایمر استفاده می‌شود. به این شکل که ابتدا بر روی ناخن پرایمر زده و سپس قسمتی از ناخن که می‌خواهیم به پودر آغشته شود را داخل پودر کرده و خارج می‌کنیم و این مراحل را تکرار می‌کنیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

6- کاشت سیلک

اگر ظاهر طبیعی ناخن‌هایتان مشکلی ندارد ولی از ضعیف بودن و شکننده بودن ناخن‌هایتان ناراحت هستید می‌توانید از این روش کاشت ناخن استفاده کنید در این کاشت استفاده از یه ورقه خاص بجای تیپ استفاده می‌شود.

7- کاشت ناخن میکس

ترکیبی از کاشت ناخن، پودری و ژله‌ای است، از بقیه کاشت‌های دیگر گران‌تر است. در این روش بعد از ضد قارچ، کاشت پودری را انجام می‌دهید. بعد از سوهان کشی لایه‌ای از ژل را روی ناخن می‌گذارند و داخل دستگاه یووی خشک می‌کنند.

8- کاشت ناخن فرنچ

این نوع کاشت با دو روش دائم و موقت انجام می‌شود در کاشت فرنچ موقت با تیپ فرنچ قد ناخن طبیعیه فرد حداقل تا۳ میلیمتر باید باشد بعداز انجام مانیکور و شاین آف، کلینزر، و ضدقارچ تیپ شیشه‌ای را با پودرهای کاور مثل هلویی یا رنگ دیگر می‌زنند و بعد با استفاده از لاک آن را طراحی می‌کنند.

9- کاشت مرمریت

تکنیکی است که در داخل کاشت استفاده می‌شود، در واقع کاشت مرمریت نداریم طراحی بصورت مرمریت است.

سفری جذاب با تور باکو


همه چیز در مورد تور باکو

باکو

باکو پایتخت جمهوری آذربایجان،بزرگترین شهر و همچنین بزرگترین بندر این کشور است.این شهر بر ساحل غربی دریای خزر در شبه جزیره آب شوران قراردارد و یکی از مناطق نفت خیز جهان میباشد.باکو پرجمعیت ترین شهر قفقاز است.وجود تعداد بسیاری از پارک های ساحلی و برگزاری های متعدد هنری از جمله موسیقی،تئاتر واپرا جذابیت خاصی به این شهر داده است.


جاذبه های گردشگری تور باکو

بش بارماک داغی 

بش بارماک داغی به معنای (کوه پنج انگشت)یکی از جاذبه های طبیعی آذربایجان است و حدود 520متر بالتر از سطح دریا واقع شده است این کوه یکی از مکان های مقدس آذریایجان است.

ایچری شهر

شهر ایچری در واقع شهر باستانی باکو است که با دیواری محصور شده است این بافت قدیمی را با نام (ارگ باکو)نیز می شناسند.

لاهیج

لاهیج یکی از روستاهای باکو است ودر دامنه های جنوبی قفقاز واقع شده است.

قلعه دختر 

برای رسیدن به بالای برج دختر باید پله های مارپیچ را طی کنید تا از بالای آن نمای 360درجه از شهر را ببینید.

قوباستان

قوباستان کوه آتش فشانی عجیبی است که میتوان انواع حجاری های روی سنگ عصر سنگ و برنز را روی آن ها مشاهده کرد

شکی

شهر شکی یکی از زیباترین روستاهای آذربایجان است که دردل کوه واقع شده است.

ارگ قدیمی باکو

این ارگ در ساحل غربی دریای خزر واقع شده است وجزو میراث جهانی یونسکو به شمار می رود.دراین شهر قدیمی محصور شده در دیوارها می توانید کاخ شیروان شاه و قلعه دختر را ببینید

خینالیق

خینالیق یک روستای کوهستانی دورافتاده در شمال شرقی آذربایجان است

یانار داغ

یانار داغ به معنای کوه سوزان همان طور که از نامش پیداست کوهی است که دایم درحال سوختن است.


rasanseirasia-baku-tour05-768x512.jpg


رسان سیر آسیا مجری و کارگزار اختصاصی و مستقیم تور باکو مستقر در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان و ملقب به عروس قفقاز پر جمعیت ترین شهر این کشور است. باکو به دلیل زیر ساخت‌های مساعد، موقعیت جغرافیایی، جاذبه‌های توریستی و گردشگری طبیعی و باستانی مورد توجه مسافران بسیاری است.

آژانس مسافرتی رسان سیر مستقر در باکو با دارا بودن تجربه‌ی چندین ساله در زمینه‌ی برگزاری تور باکو و خدمات مسافرتی فراوان این افتخار را داشته است که تا به حال میزبان بسیاری از هم وطنان عزیز در این شهر تاریخی و توریسی بوده باشد. تورهای اختصاصی رسان سیر که توسط این شرکت اجرا می‌شوند در بهترین هتل‌ها و آپارتمان‌ها با بالاترین امکانات رفاهی برگزار شده و دارای آفرهای ویژه در فصول مختلف است.


خرید لباس زیر زنانه


شما برای آنکه لباس های زیبایی را برای خود انتخاب کنبد زمان های زیادی صرف می کنید و از ژورنال ها و طراحان و خیاطان برای تهیه لباس خود کمک می گیرید و از طرفی جنس اجناسی شما که می خواهید از آنها برای خود لباس تهیه کنید نیز برایتان بسیار ارزشمند است و با توجه به فصلی که در آن قرار داریم اقدام به تهیه ی پارچه مناسب برای لباس خود می کنید مانند آنکه اگر در فصول گرم سال قرار داشته باشیم از پارچه های نخی و خنک و اگر در فصول سرد قرار داشته باشیم از پارچه های ضخیم و پشمی و... برای دوخت لباس مورد نظر خود استفاده می کنید زیرا در هر فصلی انتخاب پارچه مناسب برای راحتی و زیبا شدن استایل شما اقدامی بسیار مهم است.

اما آیا تا به حال بانوان محترم به این موضوع فکر کرده اند که برای انتخاب لباس زیر زنانه  خود چه اقداماتی انجام می دهند؟
آیا از هر تولیدی لباس زیر زنانه خود را تهیه می کنند؟ آیا لباس زیر زنانه را با قیمت پایین تهیه کرده و کیفیت را فدای قیمت می کنند؟ و تنها دلیل شما این است که لباس زیر زنانه مانند بقیه لباس ها به چشم نمی آید و نمایانگر نیست؟
بانوان عزیز باید برای تهیه لباس زیر زنانه خود بسیار دقت و توجه کافی داشته باشند و از هر فروشگاه و هر برندی اقدام به خرید لباس زیر خود نکنند و برای سلامت جسم و بهداشت فردی اتنخاب صحیح و با دقت بسیار مناسب خواهد بود. به همین دلیل امروزه در بسیاری از کشورها لباس زیر زنانه را از بهترین جنس ها و الیاف های موجود در بازار تهیه می کنند چرا که به اهمیت این موضوع پی برده اند که بساری از بیماریها وحساسیت ها از طریق تولید لباس زیر بی کیفیت به بانوان انتقال می یابد و از طرفی عفونت هایی که هر ساله بانوان گرفتار آن می شوند بسیاری از آنها ناشی از استفاده از لباس زیرهای بی کیفیت است که آلودگی ها را به راحتی جذب خود و منتقل می کند.

به همین دلیل بسیاری از برندهای معروف در دنیا تمامی سعی خد را می کنند که بهترین لباس زیر زنانه را برای بانوان تولید کرده که علاوه بر طراحی زیبا دارای جنس هایی بسیار عالی و تولید شده از پارچه های تایید شده باشند. در واقع این برندها علاوه بر رعایت استاندارد در تولید لباس زیر، تمام تلاش خود را می کنند که مدل های بسیار زیبا در رنگ ها و طرح های مختلف تولید کنند و در واقع هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ بهداشتی به این موضوع اهمیت می دهند.

شما بانوان عزیز برای خرید لباس زیر زنانه خود میتوانید از راه های مختلفی اقدام نمایید که یکی از این راه ها خرید آنلاین می باشد که شما به راحتی می توانید وارد سایت مورد نظر خود شده و لباس زیر خود را انتخاب نمایید و اقدام به خرید کنید. اما باید به این نکته مهم توجه داشته باشد که از چه سایت یا چه برندی اقدام به خرید می کنید. به یاد داشته باشید از سایتی خرید کنید که از لحاظ کیفیت لباس زیر زنانه آن مطمئن باشید.
شرکت تولیدی لین در سال 57 فعالیت خود را آغاز کرد. تولیدات ابتدایی این شرکت تنها لباس خواب بود و بعد از دو سال که بانوان محترم با کیفیت بالای محصولات لین که یک محصول داخلی می باشد، آشنا شدند, رفته رفته تنوع محصولات بیشتر کرد.از مهمترین دلایلی که سبب شد لین در ایران بدرخشد اعتقاد واقعی به لطافت,ظرافت و دوام در کنار طراحی های منحصر بفرد بوده است که در تهیه مرحله به مرحلهء محصولات همیشه مورد توجه مسئولین و کارگزاران این شرکت تولیدی بوده است.در سال 82 شرکت لین ظرفیت تولید محصولات خود را افزایش داد و در همین سال پروژه ساخت اولین و بزرگترین کارخانه لباس زیر در ایران را اتخاذ کرد. 
برند لین یک برند داخلی است که با افتخار در خدمت بانوان می باشد و در طراحی و تولید محصولات خود نهایت دقت و ظرافت را دارد زیرا که بانوان عزیز ما لایق بهترین ها می باشند.

بهترین اجاق گاز رومیزی کدام است؟

اجاق گاز رومیزی یا صفحه‌ای تنها چند سال است که رواج یافته و گازهای رومیزی نسبت به بقیه گازها شکیل‌تر و زیباترند و تنها یک سطح کوچک را در آشپزخانه‌های کوچک امروزی اشغال می‌کنند و هر بار که به آشپزخانه خود نگاه کنید از فضای لوکس و مدرن و هارمونی زیبایی که در معماری داخلی آشپزخانه به وجود آورده‌اند، لذت خواهید برد. 

در ابتدا ممکن است بپرسید اجاق گاز صفحه‌ای بخریم یا مبله؟ کدام بهتر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هر کدام از این اجاق گازها ویژگی‌های خاص خود را دارند. جابجایی اجاق‌های صفحه‌ای در مقایسه با نوع مبله آسان‌تر است چرا که این نوع اجاق گازها وزن پایین‌تری دارند. ابعاد صفحه اجاق گاز صفحه‌ای تفاوت چندانی با اجاق گاز مبله ندارد. یکی از مهم ترین مزیت‌های اجاق گازهای مبله در مقایسه با نوع صفحه ‌ی، دارا بودن فراست. همچنین این نوع اجاق گازها در مقایسه با نوع صفحه‌ای، راندمان حرارتی بالاتری دارند. اجاق گازهای صفحه‌ای بر روی قسمتی از کابینت نصب می‌شوند و قابلیت جابجایی ندارند. این در حالی است که اجاق گازهای مبله قابلیت جابجایی دارند.

یکی از دلایل اصلی خرید این نوع اجاق گازها تنوع زیاد آن‌هاست، مدل‌های مختلفی از جمله استیل، شیشه‌ای، شیشه استیل، سرامیکی، شیشه آلومینیوم، لعابی و … دارند. علاوه بر این‌ها در شکل ظاهری این اجاق گازها هم تنوع زیادی وجود دارد و می‌توان متناسب با دکور و فضای مورد نیاز، طرح آن‌ها را انتخاب کرد.

مدل های رایج تر اجاق گاز رومیزی ، مدل‌هایی هستند که از گاز به عنوان سوخت استفاده می‌کنند، اما تعدادی از برندها مدل‌های برقی و لمسی دارند که از برق برای تولید انرژی استفاده می‌کنند. اجاق‌های گازی در ایران طرفداران بیشتری دارند چون گاز شهری ارزان‌تر و در دسترس‌تر است.

انتخاب جنس صفحه در اجاق گاز صفحه‌ای، قدم مهم بعدی است. اجاق گازهای استیل و شیشه‌ای رایج‌ترند و تفاوت چندانی در قطعات داخلی ندارند. تفاوت اصلی در ظاهر آنهاست و هر کدام مزایا و معایب خود را دارند که بر حسب سلیقه می‌توانید انتخاب کنید.

اجاق گاز صفحه‌ای استیل

اجاق گازهای استیل از دوام و ماندگاری بالایی برخوردارند و فلز به کار رفته روی آنها معمولاً گرد و خاک، لکه موادغذایی و سایر کثیفی‌ها را خیلی دیر روی خود نشان می‌دهند پس نیازی به تمیز کردن هر روزه ندارند و برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب‌ترند. در بین اجاق‌های استیل، استیل ساده نسبت به آجدار به دلیل سهولت بیشتر در نظافت، بیشتر مورد توجه است.

برای نظافت این اجاق‌ها می‌توان از یک کهنه نرم یا محصولات براق کننده استیل در بازار استفاده کرد. البته نظافت این اجاق گازها سخت و زمان‌بر است چون لکه‌های ایجاد شده بر روی استیل به راحتی از بین نمی‌روند. 

اجاق گاز صفحه‌ای شیشه‌ای

در این محصولات از شیشه‌های سکوریت نشکن استفاده می‌شود که از مقاومت و ضربه پذیری بالایی برخوردارند. ظاهر آن‌ها بسیار لوکس و زیبا و تمیز شدنشان راحت است.

با وجود اینکه به راحتی با یک دستمال خیس و کمی شیشه پاکن، درخشندگی اولیه به آن‌ها باز می‌گردد اما روغن و لکه‌های موادغذایی بلافاصله پس از طبخ غذا، روی آن ها به چشم می‌آید و زود لک می‌شوند. برای این امر بهتر است هر روز پاک شوند تا زیبایی این محصول در دراز مدت باقی بماند.

اجاق گاز صفحه‌ای شیشه استیل

این دسته از محصولات سعی دارند هم زیبایی اجاق شیشه‌ای و هم دوام و ماندگاری اجاق گازهای استیل را داشته باشند. این اجاق گازها به خاطر بهره‌مندی از نمای شیشه‌ای به راحتی تمیز می‌شوند و به خاطر داشتن لبه‌های استیل، مقاوت بالایی دارند تا تمام انتظارات مشتریان برآورده شود. اجاق گازهای صفحه‌ ای امکانات به روزی به شما ارائه می‌دهند تا هم از آشپزی لذت ببرید و هم فضای آشپزخانه لوکس و مدرن به نظر آید.

فروشگاه اینترنتی یراق نما یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور است که هدف اصلی آن ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای تمام مشتریان است. در این فروشگاه، شما امکان خرید آنلاین انواع اجاق گاز صفحه‌ای برندهای معتبر بازار را با تضمین بهترین قیمت ممکن دارید. تمامی اجاق گازهای صفحه‌ای دارای گارانتی اصلی شرکتی بوده و تنوع موجودی اجاق گاز صفحه‌ای ها نسبت به تمام فروشگاه‌های دیگر بالاتر است، بدین منظور و جهت سهولت در خرید به راحتی امکان فیلترینگ محصولات جهت دسترسی سریع‌تر به محصول مورد نظر و حتی امکان مقایسه اجاق گاز صفحه‌ای مختلف وجود دارد.

انتخاب سینک ظرفشویی مناسب

سینک ظرفشویی یکی از لوازم اولیه و ضروری جهت نصب در آشپزخانه به شمار می‌رود. از آنجا که شستشوی ظروف به صورت روزانه انجام می‌شود، این محصول در معرض استهلاک قرار دارد. همچنین تنوع در جنس (استیل، شیشه، گرانیت)، رنگ (سفید، مشکی و استیل) و مدل (توکار، روکار و زیر کورین) این کالا باعث شده که نقشی تعیین کننده در دکوراسیون آشپزخانه داشته باشد.

در خرید این محصول به نکاتی مانند ابعاد بیرونی و محل نصب سینک،  ابعاد و عمق لگن، نحوه‌ی نصب و امکاناتی مانند جا مایع، سرریز لگن و سینی، سیفون اتومات، خروجی تخلیه لباسشویی، نوار آب بندی و تخته برش دقت کنید. تولید کنندگان معتبر ایرانی و خارجی نظیر استیل البرز، اخوان، لتو، داتیس و مدل‌های متنوعی از سینک ظرفشویی را عرضه می‌کنند.

در ابتدا بهتر است با انواع سینک ظرفشویی آشنا شد. سینک‌های ظرفشویی به سه دسته کلی استیل، شیشه‌ای و گرانیت تقسیم بندی می‌شوند. هر کدام از این متریال‌ها، ویژگی‌های خاص خود را دارند. 

ضخامت ورق سینک

در هنگام خرید سینک ظرفشویی، به ضخامت ورق توجهی ویژه باید داشت. سینک‌هایی که دارای ضخامت کمتری هستند، ممکن است به راحتی در اثر ضربه تو رفته، سطح آن دچار خراشیدگی شده که این باعث خواهد شد تا این نوع سینک‌ها طول عمر پایین‌تری داشته باشند. در مقابل، اگر دنبال سینکی هستنید که تحمل ضربات بالا و وزن زیاد را داشته، به آسانی دچار خراشیدگی نشده و در برابر گرما مقاوم باشد، نوع ضخیم آنها را انتخاب کنید.

عمق ورق سینک

لگن‌های سینک ظرفشویی دارای عمق‌های متفاوتی هستند. از نمونه عمق‌های موجود در بازار می‌توان به ۱۴ سانت، ۱۸ سانت، ۲۰ سانت و ۲۲ سانت اشاره کرد. لگن‌های عمیق کیفیت بالاتری دارند. هر چه لگن ظرفشویی عمیق‌تر باشد، شستشو در آن بهتر انجام شده و امکان نشت رطوبت و پاشیدن آب به اطراف کاهش خواهد یافت البته در انتخاب عمق مناسب، قد خود را نیز درنظر بگیرید؛ چراکه لگن‌های خیلی عمیق برای افرادی که قد کوتاهی دارند، مناسب نخواهد بود.

تعداد لگن سینک

اگر خانواده کوچکی هستید یا فضایی از آشپزخانه که می‌توانید به سینک ظرفشویی اختصاص دهید، کوچک است، می‌توانید سینک تک لگن خریداری کنید. سینک‌های دو لگن ازجمله دیگر سینک‌های موجود در بازار است که در مقایسه با سینگ‌های تک لگن، فروش بالایی دارند.

سمت لگن سینک

چیدمان وسایل آشپزخانه شما از قبیل اجاق گاز مشخص می‌کند که سینک ظرفشویی شما دارای لگن راست باشد یا لگن چپ. پس قبل از خرید سینک ظرفشویی در ارتباط با این مورد با طراح کابینت آشپزخانه خود مشورت کنید. همچنین شیب کاسه سینک را نیز درنظر داشته باشید؛ چراکه در کاسه‌هایی که شیب مناسبی ندارند، آب در درون سینک جمع شده و تمیزکاری مداوم رسوب آب برجای مانده برای شما خسته کننده خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی یراق نما یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور است که هدف اصلی آن ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای تمام مشتریان است. در این فروشگاه، شما امکان خرید آنلاین انواع سینک ظرفشویی برندهای معتبر بازار را با تضمین بهترین قیمت ممکن دارید. تمامی سینک‌های ظرفشویی دارای گارانتی اصلی شرکتی بوده و تنوع موجودی سینک‌ها نسبت به تمام فروشگاه‌های دیگر بالاتر است، بدین منظور و جهت سهولت در خرید به راحتی امکان فیلترینگ محصولات جهت دسترسی سریع‌تر به محصول مورد نظر و حتی امکان مقایسه سینک‌های مختلف وجود دارد.