انتخاب سینک ظرفشویی مناسب

سینک ظرفشویی یکی از لوازم اولیه و ضروری جهت نصب در آشپزخانه به شمار می‌رود. از آنجا که شستشوی ظروف به صورت روزانه انجام می‌شود، این محصول در معرض استهلاک قرار دارد. همچنین تنوع در جنس (استیل، شیشه، گرانیت)، رنگ (سفید، مشکی و استیل) و مدل (توکار، روکار و زیر کورین) این کالا باعث شده که نقشی تعیین کننده در دکوراسیون آشپزخانه داشته باشد.

در خرید این محصول به نکاتی مانند ابعاد بیرونی و محل نصب سینک،  ابعاد و عمق لگن، نحوه‌ی نصب و امکاناتی مانند جا مایع، سرریز لگن و سینی، سیفون اتومات، خروجی تخلیه لباسشویی، نوار آب بندی و تخته برش دقت کنید. تولید کنندگان معتبر ایرانی و خارجی نظیر استیل البرز، اخوان، لتو، داتیس و مدل‌های متنوعی از سینک ظرفشویی را عرضه می‌کنند.

در ابتدا بهتر است با انواع سینک ظرفشویی آشنا شد. سینک‌های ظرفشویی به سه دسته کلی استیل، شیشه‌ای و گرانیت تقسیم بندی می‌شوند. هر کدام از این متریال‌ها، ویژگی‌های خاص خود را دارند. 

ضخامت ورق سینک

در هنگام خرید سینک ظرفشویی، به ضخامت ورق توجهی ویژه باید داشت. سینک‌هایی که دارای ضخامت کمتری هستند، ممکن است به راحتی در اثر ضربه تو رفته، سطح آن دچار خراشیدگی شده که این باعث خواهد شد تا این نوع سینک‌ها طول عمر پایین‌تری داشته باشند. در مقابل، اگر دنبال سینکی هستنید که تحمل ضربات بالا و وزن زیاد را داشته، به آسانی دچار خراشیدگی نشده و در برابر گرما مقاوم باشد، نوع ضخیم آنها را انتخاب کنید.

عمق ورق سینک

لگن‌های سینک ظرفشویی دارای عمق‌های متفاوتی هستند. از نمونه عمق‌های موجود در بازار می‌توان به ۱۴ سانت، ۱۸ سانت، ۲۰ سانت و ۲۲ سانت اشاره کرد. لگن‌های عمیق کیفیت بالاتری دارند. هر چه لگن ظرفشویی عمیق‌تر باشد، شستشو در آن بهتر انجام شده و امکان نشت رطوبت و پاشیدن آب به اطراف کاهش خواهد یافت البته در انتخاب عمق مناسب، قد خود را نیز درنظر بگیرید؛ چراکه لگن‌های خیلی عمیق برای افرادی که قد کوتاهی دارند، مناسب نخواهد بود.

تعداد لگن سینک

اگر خانواده کوچکی هستید یا فضایی از آشپزخانه که می‌توانید به سینک ظرفشویی اختصاص دهید، کوچک است، می‌توانید سینک تک لگن خریداری کنید. سینک‌های دو لگن ازجمله دیگر سینک‌های موجود در بازار است که در مقایسه با سینگ‌های تک لگن، فروش بالایی دارند.

سمت لگن سینک

چیدمان وسایل آشپزخانه شما از قبیل اجاق گاز مشخص می‌کند که سینک ظرفشویی شما دارای لگن راست باشد یا لگن چپ. پس قبل از خرید سینک ظرفشویی در ارتباط با این مورد با طراح کابینت آشپزخانه خود مشورت کنید. همچنین شیب کاسه سینک را نیز درنظر داشته باشید؛ چراکه در کاسه‌هایی که شیب مناسبی ندارند، آب در درون سینک جمع شده و تمیزکاری مداوم رسوب آب برجای مانده برای شما خسته کننده خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی یراق نما یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور است که هدف اصلی آن ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای تمام مشتریان است. در این فروشگاه، شما امکان خرید آنلاین انواع سینک ظرفشویی برندهای معتبر بازار را با تضمین بهترین قیمت ممکن دارید. تمامی سینک‌های ظرفشویی دارای گارانتی اصلی شرکتی بوده و تنوع موجودی سینک‌ها نسبت به تمام فروشگاه‌های دیگر بالاتر است، بدین منظور و جهت سهولت در خرید به راحتی امکان فیلترینگ محصولات جهت دسترسی سریع‌تر به محصول مورد نظر و حتی امکان مقایسه سینک‌های مختلف وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد